Men vi tappade allt, för vi vet hur det blev

Jag vet att det är sant, för jag har frågat. Jag frågade och jag fick ett äckligt ärligt svar. och det svider. fyfan. vad det svider. att veta. jag vill inte veta. Det blev ju inte bättre. men det trodde jag att det skulle bli.
Jag är så äcklig mot mig själv, för jag vet att jag inte borde göra så här. Allt är emot mina lagar. jag klarar inte det här, för jag vet hur det blir. jag går tillbaka till samma plats som jag var på innan jag började orka. Fast jag orkade aldrig.
Jag började aldrig orka, för jag var för stark.
Jag tog sönder mig själv, jag dödade mitt inre och slog på min själ.
Jag visste att inners inne skulle jag inte klara av det.
Jag ville klara av det. Jag ville så jävla mycket. ändå misslyckades jag.

Kommentarer
Postat av: emelie.

du är stark, bara du vill,

du klarar vad som helst bara du vill.

jag vet att om du kämpar, så får du fram viljan.

always by our side!

2009-05-24 @ 20:09:56
URL: http://emelietherese.blogspot.com
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-24 @ 20:15:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0