Have a nice day

Stallet sög asmkt. Pratade med nån tant som tyckte att det var jävlit kallt. Å så behövde Madde inte åka till Grön Ungom = jag slapp också. Behöver jag ens säga att det kommer gå jävlit illa imorrn på nationella provet i bilogi? Jag ska fan stämma skolgrejjet som styr med sånt där onödigt. Och varför fan fick alla hemklassrum två datorer var när dom pengarna som gick åt till det behövs på andra ställen? Typ skolmaten. Eller att få behålla lärarna. Gör inte mig så jättemycket fall nån lärare måste sluta egentligen, men det kan ju vara Annakarin eller Jessica, åh då skulle faen i mig skolan absolut inte vara värd att gå till. Tacka Gud för att AK & Jessica är där.

Jag ska stämma dom iallafall.
SKIT PÅ DIG.


Kommentarer
Postat av: uhh;)

Jag håller med dig, mycket bra skrivigt<3!

2009-05-11 @ 19:43:57
URL: http://emelietheresee.blogg.se/
Postat av: uh;)

Sv: hahaha (a)

men det kan man skadas av,

både ramla fall man är sist på ( vilket aldrig händer mig dock )

man kan sträcka sig, och det är jobbigt. puss

2009-05-11 @ 20:16:46
URL: http://emelietheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0