Det är lite försent för dig att komma tillbaka

Började färgan 2 klockan åtta eller? Sånnafall är det ju ingen stor idé att sätta igång tvn nu, för antingen är det redan slut eller så slutar det om typ fem minuter... Fan. Jag som längtat. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej, välkommen. Hej, välkomna. Välkomna. Välkommen. Heeeeeeeeeej välkommen. A, men det var synd att jag missade det då... Då kanske man skulle kolla på nått annat rå, fall det finns något bra. Bara onödiga skit program på tvn nu för tin ju. >.< Vaaaaaaaaaaart är väääärlden påååväääääääääääääääääg?!?!?!?!?!?!?!?



Jag - Aa, men sist jag kollade var ju världen ett fritt land.
Frida - Det låter ju intelligent.
Jag - Jepp, för att vara jag är det ju det.
Frida - Å när blev världen ett land?
Jag - HAHAHAHAh. SA JAG LAAAAAAAAAAAND? Jag menade Sverige.

Haha. Fyfan. Bara massa fel. Men det var roligt det med. Vad vore världen utan mig?

Kommentarer
Postat av: malin

Åh tack gumman!

2009-05-11 @ 21:03:50
URL: http://baraamalin.blogg.se/
Postat av: hhhh;)

tyst! tråkig. blä;o

2009-05-11 @ 22:16:38
URL: http://emelietheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0