vissa roade sig genom att pussas, andra genom att äta tacochips

Igår kväll gick jag och Sara en promenad till Amalia där Linus och Leio var. Vi hade picknick med tacochips och med en massa massa filtar! Det var underbart skönt ute så jag hade faktiskt bara shorts på mig enda fram till elva på kvällen! Då blev det kallt, så jag och Sara promenerade hem igen, sen tog vi cyklarna till A och sov i hennes husvagn med L och L. Vi somnade inte förns vid fyra och vaknade redan vid sju.


Jag och Sara

Leio, Amalia och Linus

Leio, Linus, Sara och jag


Amalia och Leio.

Nu känner jag mig jävlit ofräsch eftersom att jag har sovit halva dagen. Hehehe. Tog igen timmarna jag missa inatt. ^^  
Nice dag/kväll/natt iallafall. Men Leio borde fan göra nått åt att han snarkar alltså. Det är det värsta som finns. Och jag borde fan inte gå och lägga mig vid fyra! Jag blir övertrött vid halv två - två och börjar antingen rimma eller prata skånska. Det värsta är att jag kan göra båda samtidigt.

Men vad skulle dom göra utan mig alltså? Jag livar upp hela världen! Folk klarar sig inte utan mig. :)

Kommentarer
Postat av: sara

haha xd men skånska kan du inte kalla det. mera en hittipå dialekt xd

du är sjuk.

du snarkade också din tönt.

2009-06-18 @ 18:31:55
URL: http://maalmgren.blogg.se/
Postat av: Elnaz

''Jag livar upp hela världen! Folk klarar sig inte utan mig. :) ''



SÅ JÄVLA SANT :D xD<3

2009-06-18 @ 20:20:00
Postat av: Linnea Orhagen

till Elnaz; haha! :D <3

2009-06-18 @ 20:36:11
URL: http://orhagenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0