vi åt, kollade på talanger, dansade oss svettiga och skrek oss hesa:


jag, Linus, Edin och Amalia

Emelie och jag

Leio och Amalia

Andreas och Madelene

mitt i allt får Madelene ett gulligt sms från sin lillasyster
Sara J hade en jättesöt klänning

Jessica

AnnaKarin. Världens bästa.

SvenJohan

Ronny, jag och Emelie

"man kan nästan tro att jag är självaste Tingaling, men jag är PEETRAAA MEEEDE!!!!!" eller. Hilda.
jag och Amalia

Emelie, Amalia, Emilia, Evelina, Emma, Angelica och Dalal
Petra Mede aka Hilda

Charlotte Perelli (Gunilla), Kerstin, Elisabeth och Gunilla.
Svenjohan.

rektorerna. Anders och Christina.

efterrätt.

alla lärare.

sen blev det massa massa dans!

jag och Emelie



Så jävla lyckat.
underbart.

synd att vi ska lämna allt
tack alla underbara gulliga nior.
9a, 9b, 9c och 9d!
tre oförglömliga år. tack. tack. tack.

Kommentarer
Postat av: emeliee

Finner inga ord.

<3

2009-06-11 @ 14:50:43
URL: http://emelietheresee.blogg.se/
Postat av: elnaz

inte ja heller . <3

2009-06-11 @ 15:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0