släktfest

Igår firade vi - min familj, Amalias familj och Madelenes familj - att jag, Amalia och Madelene slutat nian. Alla var hemma hos Amalia där åt vi, läste fredagsfräckisar, skrattade och hade det trevligt. Sen gick jag A, M och lillasyster F hem till mig. Och här hade vi musiken på högsta volym och skrek till gammal musik, åt popcorn, chips, ostbågar och drack läsk resp. hallon/blåbärs mer. Vid halv tolv kom mamma, pappa, Johan och Lena hem till oss och jag tror att vissa hade druckit liiiite för mycket, dom körde tillomed lite SvenJohan skämt. Men det var roligt. Hehe.
Amalia och jag myste till det på baksidan med tända ljus, filtar och härlig lugn musik och Amalia myste till det ännu mer eftersom hon fick hit sin pojkvän också. grattis till henne. Synd om mig. Och Madde låg i soffan och "vilade ögonen" och "samlade energi". Amalia lyckades övertala mig om att hon skulle sova kvar här. Så det gjorde hon. Helvärd kväll!

Och ikväll ska några 9c-tjejer träffas hemma hos Madelene och äta mat!

Jag har ont i min axel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0