midsommarafton


Mormor, morfar, Tobbe, Emma och Adam kom hit och åt potatis och lax till kvällsmat.
Å till efterrätt åt vi jordgubbar med glass och grädde.
- Varför heter det jord-gubbar förresten?

Vid nio mötte jag Sara och vi hade astråkigt tills vi ringde Erik och fick prata med en skånsktalande Oskar. Som vi trodde bodde i skåne, men som tydligen bodde i vilbergen och pratade stockholmska. Inte skånska.
Och ni vet ju hur bra jag är på att prata skånska, eller hur?
Sara är rätt duktig hon med faktiskt.
Så, ja, vi började jag prhrata skjåounska med honom. Haha. Aja. det blev lite läskigt tillslut. Men nu är jag hemma och äter chips och är hur lycklig som helst.

Snart ska jag sova. För jag är riktigt jävla trött alltså.

puss

Kommentarer
Postat av: Elnaz

maaaaat <3 det där ser skit gott ut :)

2009-06-20 @ 13:45:38
Postat av: Linnea Orhagen

sv till elnaz: det var jäävlit gott! :D

2009-06-20 @ 14:06:18
URL: http://orhagenlinnea.blogg.se/
Postat av: kitty

jag var, i nästan ett år.

men sen typ ville inte mamma att jag skulle vara det längre, för min brors tjej blivit sjuk av det, å blablabla..

:)

2009-06-21 @ 00:12:18
URL: http://blondinkitty.blogg.se/
Postat av: nirmela

Linnéa, vi kör på't? Du och jag, nere i Skåne.

Haha. :) Och måste bara säga att jordgubbarna såg hur goda som helst ut.

2009-06-22 @ 01:56:38
Postat av: carro

aaahh saknar sverigesmat :o oh dej ofc ,men nu kommer vi snart , haha puss :D

2009-06-22 @ 15:16:46
URL: http://carrooeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0