idag var vi i söderköping:


Madelene leker madicken

matsäck

Utsikt från ramunderberget.

Ibland kan man nästan tro att vi inte går i nian. Utan typ i trean eller nått.

vi åt glass på smultronstället. Min glass

Madelenes glass

min och saras glass. vi tog likadana.

Emelies

Emelie fick en söt fjäril med i glassen. tyvärr ej ätbar

när klassen åkte hem, stannade jag, madelene och emelie kvar i söderköping för att möta upp mamma, mormor och Elin

vi tog lite konstiga kort. men väldigt fina.

jag köpte en söt klänning som jag ska ha på 9ans middag. 1300 kr.

flygplansörhängen 25 kr.

båtörhägen 10 kr.

lite sånt där impulsköp. köpte en vit också. 10 kr styck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0