stan, födelsedag + nytt




bild 1. ny klänning jag köpte idag på ginatricot. bild 2. bikiniöverdel från stadium. jag har alltid tyckt att sånnadär är så himla fula, men jag har nog ändrat åsikt nu. he he he. bild 3. mitt i stan igår. sandstrand, palmer, musik. haha. bild 4. husvagn + förtält. och lillasyster på sin nya cykel. (måste tala om att klockan inte var mer än kvart över sju där. gash. upp tidigt bara för att nån fyller år. så inte värt det!) bild 5. lillasyster Felicia öppner paket. ;)

packat och gått med väskan bort till amalia där husvagnen står. imorrn vid tio åker vi till kalmar! jag, amalia, christina och johan! så värt. sover i kalmar en natt, sen vidare till öland på lördag och så är vi där till nästa lördag.
tyvärr inte hemma när min lilla älsklingpluttinutt fyller 1 år. :(

Nu sitter jag ute eftersom man knappt kan sitta inne för att det är så jäääävla varmt! helt sjukt faktiskt. fast nu börjar det komma en massa mygg och det är fan inte roligt alltså. Det värsta var igår kväll i Sörsjön, det var knott ÖVERALLT, man ser dom inte med dom bits som in i helvete. imorse hade jag hela armarna och benen fulla med röda märken från dom där jävla knotten. om några är värda att dö så är det dom, seriöst.

Föresten, datorn är med till öland! dock får jag inte ta med mig det trådlösa internet så vi får hoppas och be på att det finns något oskyddat internet där annars får ni nog en liten liten uppdatering imorrn. eller i värsta fall om någon vecka sådär.

ni får ha en fortsatt bra kväll kära ni.
vi hörs väl. nångång. he he he

saknar sara btw. hon är på landet i tre jävla veckor.

Kommentarer
Postat av: emelie

fin Tröja sak :)

grattis felicia ,

och ha de bra på öland :)<33!!

2009-07-03 @ 00:21:04
URL: http://emelietherese.tk
Postat av: azra

bikini överdelen var superfin ! :)

2009-07-03 @ 11:39:00
URL: http://misssahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0