godmorgon

Min morgon kan faktiskt inte börja bättre än såhär!
Familjen (- mig dårå) åker ut till husvagnen och är där i fleeeeeeeeeeeeera veckor, kanske inte, men dom sover väl la där ett tag iallafall.
Simon kommer hem idag! :D Han har varit borta i tre jävla veckor..
DET ÄR SOL UTE! det har ju förfan regnat konstant i flera veckor. så nu var det allt på tiden att solen skulle titta fram.
jag lyssnar på världens bästa låt. dom som har spotify kan ju klicka här.

det enda minuset är att jag måste sommarjobba idag.......... gaaaaaaaah. tråkigt. jag dör. jag ska säga upp mig.
ett till minus är att jag måste plocka ur diskmaskinen. men sommarjobbet är förfan värre........ stackars mig.

från och med nu kanske jag hatar att fotografera. kanske.
jag ska nog äta lite frulle nu,
för er som är intresserade:
knäcke, med ägg, sallad och saltgurka.
finns inget godare.


jag på öland. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0